Sunnuntai. Ei läskiahdistusta (ainakaan vielä). Kumpa maanantaita ei koskaan tulisi.

Söin juuri jogurtin jossa on 4,5% rasvaa. Eikä se ahdista. Olen niin hyvin takonut kallooni että jogurtti on turvaruokaa, että se ei enää ahdista. Ainakaan niin paljon kuin esim. jäätelö tai keksit.

Olen saanut minulle tärkeältä taholta (lue: poikkikselta) luvan tuhota itseäni niin paljon kuin lystään, kunhan en joudu sairaalaan. Se oli uskomattoman vapauttava kokemus. Ihmeellistä miten yksi ihminen voi vaikuttaa niin paljon.

Käytän edelleen purkkaa laksatiivina. Se itseasiassa ihan toimiikin, mutta tulokset voivat näkyä esim. vasta seuraavana päivänä. Syön myös ohrapuuroa ja ruisleipää. Nykyään ahdistun enemmän jos en saa tarpeeksi kaikista ruokaryhmistä kuin liiasta syömisestä. Mutta liikunnallahan siitäkin päästään. Turvaruoissa pysyttelen kuitenkin edelleen. Onko kenelläkään muuten kokemusta Jäätelöauton light-jäätelöistä? Olen ajatellut kokeilla niitä.

Kokeita, kokeita. Niitä on aina liikaa. Plus ne esseet ja itsearvio äidinkielen tunnille. Koulutyötä on aina liikaa, piste.

Leipomisinnostus ei hellitä. Aina löytyy jotain mitä haluaa tehdä. Haluan tehdä ihan kunnon ruokaakin, mutta minua ei päästetä niin pitkälle. Enkä edes aikoisi tehdä mitään ns. laihdutuspöperöitä.

Se sitten tältä päivältä, nyt kirjoittelemaan historian esseitä ja itsearviointeja. Varmaan niihin kokeisiinkin pitää lukea. Mutta eipähän tule ahmittua.